onsdag den 29. juni 2011

Bomuldstrøje med perlemorsknapper

Hej! Så tager jeg hul på blogskrivningen. Jeg har lige lavet en bomuldstrøje færdig i dag, som jeg startede på for en uge siden. Panduro Hobby havde ryddet op i deres garn og jeg købte 27 nøgler à 10 kr. af fin kvalitet.

Bl.a. Marks & Kattens Eco bomuld. Det blev der denne trøje ud af. Ca. 120 g. Jeg havde en gammel opskrift fra Hjemmet, som jeg regnede om via egen strikkefasthed. Str. 6 mdr. Jeg cyklede i dag over til Panduro (forbi dejlige kornmarker her rimelig tæt på København) og fandt nogle flotte (gnider fingrene) perlemorsknapper. Måtte inden igennem nogle øvelser for isyning af ærmer samt en matematisk beregning.
I kom de. Så nu kan jeg nyde synet af det hele. Barnebarnet er ikke født endnu, det er til ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar