torsdag den 30. juni 2011

Babyhue fra Twitchy Design - hat (newborn)

Sammen med sokkerne var der opskrift på en hue i 4 sektioner og jeg måtte igennem øvelsen med at lære 'wrap and turn'. Det lykkedes via en video på YouTube, som jeg kan genfinde og nævne ved lejlighed. Det er en vendestrikteknik. Tilføjet feb. 2012: Det var vist denne her http://www.youtube.com/watch?v=ki9uQZZMsGM&NR=1&feature=endscreen. Denne er bedre, da den tillige viser, hvordan, der strikkes forbi wrapstedet http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=8Z9R1BqCbz4&feature=endscreen


Tak til designeren Keri som hjalp mig med teknikken til at sy huen sammen. Hun havde selv brugt en 8 tals teknik, hvilket jeg også havde glæde af. Inden lukkede jeg af med den nylig lærte syede og elastiske aflukning (sewn cast off). Min finger har været i haven og arbejde.
Thanks to Keri for helpful instruction of the 8 pattern. My finger did the garden work.

 På den ene side og på den anden side. One side and the other side.

Her er min svigersøn, den dag han blev bachelor. Ud over gaven som var en giraf, fik han US sættet, her er det dog kun huen, der ses. Han satte huen på min datters gravide mave. Der inde ligger Lille-Dreng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar