torsdag den 30. juni 2011

Bachelorfejring og strikkeglæde

Svigersønnen (med blå plaid) fejres som bachelor selv samme dag, min søn ses i sort, meeen der er også tid til at få strikketøjet til at makke ret.
Her får jeg fornøjelsen at ordne et eller andet (ja, det er hyggeligt at lave strik sammen), da min datter, som let øvet strikker, har kastet sig ud i at strikke et babytæppe.
Sandt er det, at øvelse gør mester, siden har jeg hørt, at hun selv har fikset en maske tre rækker nede, måske i hulmønsteret.
My son in law (with blue plaid) educated as a bachelor. Celebration and deleting some mistakes in the babyplaid can be made side by side this relaxing evening after a good dinner.
My son is in black. My husband is photograph.


Righoldig undvalg af lunt strik
Læg f.eks. mærke til min møbius halsedisse, Mies babytæppe og på bordet de 'lune retter': babysættet i lammeuld og et glimt af min cashmere moebius cowl. Jeg skal omtale disse to halsedisser næmere i kommende indlæg.
Four knitted items at this picture: Babyplaid, moebius on neck, green/pink moebius on table and the babyset in Fleece Artist. I will soon show you pictures from the moebius knitting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar