torsdag den 30. juni 2011

Babysæt i Fleece Artist Blue Face Leicester

På fakturaen står Fleece Artist Blue Face Leicester 2/8 - 125 g - Peridot. Jeg havde købt det på nettet hos colorsongyarn.com og havde valgt farvemixet Peridot. Unikaindfarvning i Canada. Blødt og let lammeuld.
Det tog lidt tid inden jeg fik det, måtte forbi posthuset og betale moms og gebyr. Dyrt garn, men sjov og lærerig oplevelse med garn, opskrifter og en fin kontakt til både sælger og designer.
De har lagt flere billeder af mit strik ud på deres blog.
hhtp://blog.colorsongyarn.com



Aben Rasmus fik jeg af min far, da jeg var sidst i tyverne, inden jeg selv fik børn.
Han må nu sidde model for næste generation, der er på vej :-)
This monkey named Rasmus is from my younger days, now he is model for next generation to come.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar